Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
- Úvod
- Servis
Jak probíhá servis?
1. krok
Vyberte si na našem E-SHOPU nejvhodnější druh opravy a zašlete zařízení rovnou na adresu do Zbečna a nebo nám přes kontaktní formulář níže pošlete dotaz.
2. krok
Jakmile zařízení přijmeme od spediční firmy tak vám pošleme zprávu, že jsme servis přijaly a zaevidovali k nám do systému.
3. krok
Provedeme základní diagnostiku zařízení. Tím zjistíme, o jaký typ závady se jedná a připravíme se na další kroky.
4. krok
Na základě diagnostiky vám vytvoříme cenovou nabídku na celkovou opravu vč. práce, náhradních dílů a termín zhotovení.
5. krok
V případě, že nemáte o servis zájem, zařízení vám pošleme nazpět. Při odsouhlasení zařízení opravíme a provedeme výstupní testy, zda-li byla závada odstraněna.
6. krok
Těsně před odesláním opraveného zařízení provedeme ještě jeden test, zařízení zabalíme a pošleme vám dobírkou zařízení nazpět na vaši adresu.
Pozáruční servis
Pozáruční servis notebooků a počítačů všech typů. Zajišťujeme nejen opravy notebooků Apple, Acer, Asus, Toshiba, HP, HP Compaq, Sony, Fujistsu Siemens, Lenovo, IBM, Dell, Samsung, Panasonic, ale také servis jakýchkoliv neznačkových nebo méně známých značek notebooků. Servis notebooků poskytujeme i pro notebooky dovezené ze zahraničí.
Proč my?
Možnosti pro opravy
Servis u NÁS, nebo servis online po INTERNETU "pro smluvní partnery".
Rychlost a kvalita opravy notebooků
Servis a to ať už se jedná o složitý hardwarový nebo softwarový problém řešíme maximálně rychle. Komplexní službu servis notebooků poskytujeme 24hodin denně / 5 dní v týdnu "pro smluvní partnery". Kvalita a rychlost je základním parametrem, na který klademe velký důraz nejen pro servis.
Doplňkové služby
Obnova dat (dojde-li k poškození dat na notebooku nebo PC, zajistíme jejich obnovu a zálohování). Zálohování dat (v případě reinstalace operačního systému nebo výměny HDD, automaticky zálohujeme data). Půjčovna notebooků a další výpočetní techniky (po dobu opravy notebooku zapůjčíme náhradní).
Smluvní klienti
- mají přednostní nárok na využití našich služeb a jsou vždy upřednostněni v případě, že kapacita servisního zázemí bude omezena
- disponují volnými servisními hodinami, které mohou využívat kdykoliv potřebují
- mají výrazné slevy na veškeré servisní služby
- mohou využívat služeb telefonického poradenství a dálkové správy